همی روزها عاشوراست اگر حسین را بشناسیم

 

عاشورا جیست؟ 

حسین کیست؟ 

میدانم که او فرزند فاطمه است. که فاطمه نیز دخت رسول خداست. 

خوب اینها چه دخلی بر حسین دارد مگر او چه کرده که ما اینگونه بر سر وسینه کی می کوبیم؟  

چرا در این هزار و چهارصد اندی سال که بر سر ودل تافته ایم به خاطر حسین از خود نپرسیده ایم  

که مگر کشته شدن هفتاد ودو نفر اینقدر ارزش  دارد که ما هر ساله بر خیابانها بریزیم و بنالیم از ظلم  یزیدیان بر حسین. 

در طول تاریخ بشریت هزاران بلکه صدها هزار جنایت بر علیه مظلومین شده است که شاید من وشما حتی  ده تا شان نیز به گوشمان نخورده است. 

ظلم چنگیز.....قتل عام تیمور....نسل کشی زوللوها........ کشتار سرخپوستان. 

 

و هیروشیما وناکازاکی......ویتنام.........جنایات صدام.......قتل عام فلسطینیان.......و............. 

 

اینها فقط نمونه هایی بود که من و شما خوانده ایم. و چه جنایاتی که حتی تاریخ هم از گفتار آن بازمانده.  

اما چرا حسین باشد و دیگران نه؟؟؟؟؟  

 

خدای من کفر است که من میگوییم یا خود شناسی که قرار است مرا به حسین دیگر رساند. 

 

هرچه فکر میکنم بازهم از وصف  هفتاد دو انسان عاجزم و نمیدانم به کدامین عشق سالهاست که برایش میگریم.  

شاید این صدای حق است که بر من مانده وحسین حسین  میکنم.

نظرات 4 + ارسال نظر
کشکنگ دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:42 ب.ظ http://keshkang.blogsky.com

ببخشید لنگه بدگذشت
سلام

سلام بهنام جان من خیلی مخلصم.نخواستم آخر شب مزاحمت بشم.
اتفاقا خیلی هم خوش گذشت.
دستت درد نکنه مرد بزرگ

اینجا زمین ساعت ۲۵ یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام بر بزرگ مرد کوچک مینابی ........... یه خبر بد برات دارم ......................................................................................
..............................................................................
.............................................................................
............................................................................
.......................................................................
...............................................................
.........................................
.........................................
.........................................
...................................
..................................
....................................
........................................
...........................
...................................
..................................
............................
.....................
شما لینک شدید

باران پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام اقای سلیمی لینگ شدید

محمدرضا اقدسی پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:16 ب.ظ http://morook.blogsky.com

سلام چوک
حالت خوبن یا بهتری؟
وبلاگ مبارک
لینک بووودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد