از تمامی کسانی که این مطلب رو میخونن تقاضای پاسخ دارم.

یک سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اگر همین الان بمیری دوست داری در اون دنیا در قطعه هنرمندان کدوم هنرمند رو ببینی؟  

نظرات 11 + ارسال نظر
آیسودا شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ب.ظ http://www.irpersian.com

سلام
خیلی وبلاگ خوبی داری
اگه دوست داری امارت بالا بره بیا و سایتت را در موتور جستجوی ما ثبت کن!
برای اینکار کافیه سایت خودت را جستجو کنی آدرسشو! به همین راحتی!البته به مثال زیر توجه کن و کپیش کن و فقط آدرس سایت مارا عوض کن و بعد جستجو!!!



مثلا:
Site:www.irpersian.com

نیمالنگه ای دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام.دوست دارم اونجا محمد سایبانی رو ببینم.
آخه اونجاهم ...

محمدرضا اقدسی سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:24 ق.ظ http://sharji.com

دوست دارم بابامو ببینم...

چوپلی سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:06 ب.ظ http://chopali.blogsky.com

خودم را
اشتباه فکر نکن بروزم

باران پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:26 ب.ظ http://barankhordeh.blogfa.com

سلام ممنون که به من سر زدید تا حالا بهش فکر نکردم ولی .....ناصر عبدالهی همونجا هم برام شعر دل من یه روز به دریا زد ورفت رو بخونه

اینجا زمین دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:04 ب.ظ

دلم میخواد کسایی رو ببینم که سراسر وجودشون هنرمند بودند ولی توی قطعه هنرمندان نیستند چون ما اینجا چنین قطعه ای نداریم و قطعه هنرمندان ما دل هنرمندان ما ست

کسایی مثل ..... شهید ابوذر عبدالله پور - عبدالله رحیمی - شهید کریمداد ماهیگیر - عقیل خاکساری - ابراهیم زارعی و.........

آخ که چقدر دلم تنگ شده .................

ز-الف چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ق.ظ

استاد ابوالحسن صبا

قاسم جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ب.ظ

مایک جکسون

بیگانه پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ب.ظ

مجتبی سلیمی
قطعا

فاطیما دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ

خیلی وبلاگ خوبی داری .تبریک میگم .
دوس دارم خسرو شکیبایی رو ببینم

سعید قاسمی دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:36 ب.ظ

کسی که دریارا اولین بار در اشکهای پرشوق او دیدم
کسی که وقت های کودکانه مرا پر می کرد وعاشقش بودم
استاد همیشگی من پوپک گل دره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد