مقدمه

                                                      به نام تنها خدا  

در هیاهوی صف ها ی شلوغ آدمیت.

در آنجاکه من به دنبال بوق زدن و ناهنجاری در در پشت اتومبیل زندگی هستم. 

و در ان کشاکش لذت های شهوانی ان زن کولی که به گدای نان می خورد .

تو...................

و تنها تو..............................

به دنبال معنا ی زیبایی زباله های شهرت باش.

با سلام بر شما  

من آمده ام تا بگویم  ..................وبازهم سلام

نظرات 2 + ارسال نظر
iden یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:47 ب.ظ

salam
veblageto didam
kheyli khob o ghashang bod
rasti in link ro hatman bebin
http://65.75.252.236/

سلام بر تو ای پارسا نظر.مننون از لطفت من نتونستم بفهمم شما که هستید.آدرس وبلاگت رو بفرست برام

جعفر پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام حال کردم

از چی پسر؟
در ادب فارسس حال معانی مختلفی دارد!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد